Sunday, August 1, 2010

Hepi Anniversary To MEeeeeeee....yeah!

Alhamdulillah... Pejam celik, pejam celik, walopon rasa mcm xsempat nak celik lgpon.. Masa skang sgt pantas bgerak... Tanggal 3 Ogos ni (Selasa), genapla setahun aku berkhidmat sbg Great Teacher D  seorang teacher...heheheh sila tepuk ;p Kiranya aku ni tabah jugakla mengharungi setahun yg penuh onak duri dalam dunia pendidikan...huhuhu Awal2x dulu ingat nk further studi da...wawawa Stress di tempat keje la katakan... hahahaha


Tetapi sekarang dgn kagumnya pada dre sendre aku da reti la handle stress di tempat keje ni...(walopon time keje tu still lajak smpai kalah org pejabat..huhuhu) 


Cuma, aku masih merenung hala tuju tempat kerja aku ni, setahun kat sini, aku sedih tgk sekolah ni yg mengharungi bnyak tempoh mencabar akibat kesilapan orang atasan baik dahulu atau sekarang... Kebetulan aku lak posting betol2x sekolah ni di tahap kritikal... Yela, boleh dikatakan tiap minggu sejak awal tahun ni, ada ja JPN la, PPD la n smpai putrajaya pon turun cni... Boleh dibayangkan lah betapa hectic nya sekolah ni... Aku lak jadual awal tahun smpai bulan ke-4 padat gler smpai xsempat makan je keje...huhu Aku rasa mcm robot, xda masa nk bertegur sapa pon, apatah lagi makan... Xpelah, cabaran... Ini semua pembelajaran awal aku...


Sempena nk sambut kebanggaan tahun pertama aku ni, AKU ERKKKK... mcm xleh sambut je, keje bertimbun mcm biasa...huhuhu Dgn lafaz alhamdulillah jela gitu... Marilah bersemangat untuk mengharungi lagi 29 tahun perkhidmatan aku.... Yeahhhhhhh!!!!! hohoho 


Ganbatte kudasai Teacher D!!!!!!!

No comments: