Saturday, August 21, 2010

Adik Manesss....

hahaha... Laki aku suke pnggei aku adik manessss dr sbl kawen lagik.. Tetiba ptg2 mcmni teringat plak... Aku rs tak berapa sehatttt, asyik belahak angin je smpai loya2 pening nk muntah bagai.. Tetiba rs rindu kat laki sendre bila tak sehat mcmni... Br je dia kol td br blek dr mngemas umah baru kami di putrajaya, terus ke office mlm ni keje... Siannnn En husband..

Adehhhh, bila dtg ari yg rs sunyi terlampau...ermm, tiap2 ari pon sunyi.. Bila aku tgk blek mcm sadis je idup aku.. Keluar bilik hanya time mkn, g bilik air, basuh kete, membe ajak kuar yg amat jarang, tu jela.. Kebanyakan masa abes di sekolah, depan tenet.. tuan KPM tolongler transferkan sy dekat suami..huhuhu Da 8 bulan kawen, tp terasa mcm kapel dulu gak.. Jumpa sekali sekala, cuti2... Adoi, tseksa lak rase...isk..isk Sorang utara, sorang selatan... Wahai hati, bersabarlah dikau....=(

Terngiang-ngiang adekkkk manesssssssss..@_@

No comments: