Monday, August 2, 2010

Ya Allah! Selamatkan A'an..

Astaghfirullahal a'zim..Berita yg membuatkan hati aku luluh.. Aku blur sekejap.. Jantung aku , Allah saja yg tahu... Ya Allah! Kau selamatkan Nali Natalia.. Semoga dgn dugaan yg Engkau turunkan akan memberi pengajaran kepada kami, maka Kau berilah peluang kepadanya untuk mengenali Mu ya Allah... Kau panjangkanlah nyawanya...

Aku rs terkilan krn kali terakhir aku bersua muka dgn A'an last konvokesyen, sekadar senyuman.... Kini dia bertugas di Kelantan, kemalangan ini menyentap nafas aku.. Thanx to Jah, yg walaupun sarat pregnant sanggup naik bas pergi ke HUSM utk tgkkan A'an..

Keadaan terkini A'an: Doc masih tak boleh keluarkan pendarahan dalam otak sbb bp tak stabil.. Mlm ni maybe msk ICU blek... Tgn kaki patah... unconcious..

Excident dgn lori, dia da odw nk smpai tempat dia stay kt sana time excident jadi.. Adik dia ckp dia dpt kol dr org yg selamatkan A'an bgtawu A'an terkepit dlm keta.. Nauzubillah Sedihnya aku rasa... Walaupun da lama kami terputus hubungan tetapi kenangan dulu dgn A'an kat UUM sentiasa aku simpan kemas dlm ati..

4 comments:

cik panadol said...

semoga dia cepat sembut - Amin

Cik Puan Syeeda said...

sy doakan kawan awk cepat sembuh! Amin.

Ummi Nisrina Adni said...

thanx.. she's like a sister 2 me... urmm.. miss her dat it hurts.. Tp semua ni qada' & qadar Allah...

Anonymous said...

salam...
hye my name hasnaa...
owh u kawan die mase uum??
Nali is my best frens mase form 1 kat SYS...i google je name Nali Natalia then kluar ur blog...saya sedeh sangat2x...lama sangat xjumpa die...kami dak2 sys tengah plan gak nk wat reunion...