Sunday, August 8, 2010

LoveHuntersss With new Layout!

Selamat Datang Bulan penuh Barakah, Bulan Ramadhan....
Sudah hampir 2 ari aku tak update blog... Masih terkenangkan arwah tetapi yang pergi tetap akan pergi, tidak akan kembali.. Jadi kita yg masih diberi nafas oleh Allah swt, kena terus mempersiapkan diri kerana bila2 masa sahaja kita akan diseruNya...Wallahualam

Jadi, layout lama banyak membuatkan aku teringatkan arwah jadi, untuk kurangkan rs sedih, aku tukar kpd layout terbaru ni.. I like d colours.. n no more video song.. Bg menghormati bulan Ramadhan yg lagi 2 ari ja bakal tiba..

Sempena dgn itu, aku nak minta maaf kpd famili, sahabat, & sahabat blogger jika pernah membuat salah silap, terkasar bahasa, terambik terlebey, terkurang & segala kekhilafan yg aku da buat.. 

Selamat Menyambut Ramadhan, mari kita kejar pahala pula! Jom.. jom...^_^

p/s: Mama br blek tgk tok njang.. Tok njang aku turut kembali ke rahmatullah pada pukul 7pm td...Al-Fatihah
Mggu ni sahaja 3 kematian berlaku di sekeliling aku... Semoga mereka ditempatkan di kalangan org beriman..

No comments: