Sunday, November 7, 2010

Syurga & Neraka~~

Erhhhhhhhhhhhh** Jgn pikiaq bebukan na ah ding dong..
huhuhuu Aku bingung!
Esok da start keje 
Alhamdulillah skool aku tak terlibat dlm banjir..
Tapiiiiii, probnye aku taktawu jalan alternatif ke skool..huhu
Memang aku org Aloq Staq tp bab jalan aku fail...long story

Aku skang meluat baca newspaper..
Dalam kesempatan diorg wat liputan pasal banjir..
Org politik sempat suntik jarum...Watdaikanharuan!!:P
Aku piss off la, ni negeri tanah tumpah darah aku..
Orang kampung aku!
Sedih tgk musibah yg melanda mereka..
Just shut the mouth & bg bantuan dgn ikhlas..
Masa2 mcmni sempat lg dok bertelagah ko puak ni, aku puak tuhh..
Mana sifat perikemanusiaan la weyh..
Kita semua sama!
 Akhirat esok ada 2 pilihan ja, ke syurga ke neraka??



Photobucket

No comments: