Friday, November 5, 2010

My blogger Frensss..Thanks ^_^

Da 3 bulan lebey aku aktif berblog...
Yg menjadi peneman di kala sunyi..
ecececeh, ayat tak buleh blah 
Tp tuela ape aku rasa..
Blog aku jarang paparkan isu semasa kecuali isu pendidikan yg sekali skala aku update..
Tp NO copy paste..
Bek aku bc terus dr sumber je..

Hobi aku memang membaca..
Dr kecik, tak bleh nk buang tebiat ni..
Sampai opah aku kecik ati..huhu
Dtg tgk dia ke, tgk buku?
Memang kalo gi umah opah, aku korek semua bahan bacaan yg ade..
tak kesah la URTV pon..hahaha
Janji aku tak kebosanan..

Skang kalo nk membaca melalui blog..
Senang kan, takyah kuar beli buku..
Stok komik @ manga kat umah aku mmg bnyak..
Tapi makin usia meningkat, da kurang baca komik..
Kalo tak, memang wajib wat koleksi..
Name it bebeh! heheheh :p
Novel je maintain lg dok baca..

Start bulan 8 aku br nk aktif berblog, baru kenal nuffnang..
Memula teruja, yela tak pernah wat..
Tapi start je msk bln 10, aku da tak kesah..
Aku cepat busan..
Kecuali membaca..
Jd aku teruskan blogwalking..
supaya aku buleh terus membaca..
Yg aku tertarik memang aku akan terautomatik akan komen..
hehehe
Yg aku rasa penulisannya original..
Takda plagiarisme..

Aku bnyak tercome across blog2 peribadi yg kena kondem..
Kononnnya tak berinformasi & bla..bla.. bla..
Bagi aku la kan..
Pengalaman idup seseorang lebih original di mana takleh ditukar ganti dgn mana2 fakta dunia..
Yg mana baik, ambik pengajaran..

Aku kalo nk serius boleh, kat skool pon da seyes wat keje..
Tapi, kat blog aku niela, aku boleh jd my true self..
Lecturer aku penah ckp, "manusia ialah apabila ada sifat keanak-anakan dlm diri walopon sket, kalo seyes je 24 jam, buleh giler~~"ahaks

So, my blogger frens..
Nice meeting all of u..
^___^

2 comments:

Putera said...

hehe..bangge gak la ade member ckgu :P.. nti lau dgil2 ckgu x leh mpok :P .. hehe.. jgn mara ckgu ;).. n thanx gak cz sudi follow blog mamat yea :)..

Ummi Nisrina Adni said...

mamat: hahaha.. takleh empok tp boleh bebel ye..:P hehe no prob! rajin2 menulis ye, mana taw asah skill nk amek spm ni..hahahaha