Tuesday, November 16, 2010

LAST day at Skool, but not the END..Gudbye Aloq Staq~~T__T

It ended here----
Alhamdulillah, Allah bg peluang kpd aku berbakti selama 1 tahun 6 bulan di Aloq Staq..
Aku tak pasti sama ada aku akan kembali ke sini lagi.. 
Wallahualam..

Alhamdulillah juga aku berjaya laksanakan tanggungjawab aku sepanjang tahun ini..
Aku tak suka menyusahkan orang lain--
Jadi amek masa sebulan menyiapkan semua kerja--
Sbb tu jarang BW n update blog skang..huhu
Sorry my pren..

Suasana di sekolah normal di pagi hari ni--
Kecuali aku notice bebudak aku baik semacam dgn aku dr pg--hehe
Yang renung muka aku bersungguh-sungguh pon ada..huhu
Tapi aku rahsiakan pemergian aku dr kebanyakan bebudak..
Takmau pemergian aku ditangisi, tapi lebey suke tgk mereka tersenyum..
TAPI, tak jalan gak.. Ramai yg menangis teresak-esak sampai PK 1 suh aku trurn pi pujuk..huhu
Sebak sgt tp aku malu nak nangis, sbb ini br permulaan hidup aku..huhu
Kak Faizah(ketua panitia aku) menitiskan airmata juge..sob sob
Tak sangka dlm tempoh singkat, aku mendapat banyak kasih syg kat skool ni..:)

Gambo2 adiah n jamuan akhir thn + farewell aku, tak dpt nk hupdate lg.. Pas raya aji maybe, mlm ni nk fly gi jupe Mr Hubby ler..hehehe
Hidup baru aku br nak bermula..
Banyak perancangan baru kena buat..
InsyaAllah..
Sabtu ni aku hupdate yek..hehehe

p/s: lupa lak, Selamat Hari raya Aidiladha..Maaf Zahir Batin..:)
Photobucket

10 comments:

Muhamad Nor aka Mamat aka putra said...

so luse akak dh ngaja kt tempat baru la yea ?? :) selamat menaburkan jase kaka kt tempat baru yea ;).. and.. selamat menatap wajah hubby kaka 2 :P..

L.O.V.E hUnTeR said...

bkn esok luse.. Tapi thn depan..hehehe InsyaAllah..:)

Hanis Azla said...

eh..ehh.. sedih plk baca n3 ni.. slmt berkhidmat di tempat baru yer. Salam aidiladha juga..

L.O.V.E hUnTeR said...

hanis azla: TQ..:)

The Sharkox said...

Bye2 cikgu...hehe

Ciao Annin-sama said...

Sayonara sensei! Hukhuk... :'(

Nanti kita jumpa eh? :D (Apakah???) InsyaAllah, mana tahu satu hari nanti kan? Selamat bercuti sakan sebelum kembali ke alam cikgu-cikgi! :D

NuRuL said...

tahniah..dapat pindah :-)
Pasni ngajar kat mane? :-)

E.d.Y said...

mesti sedihkan..

selamat hari raya AIDILADHA...:)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

bape ekor lembu kamu korban =)

pinat said...

ak pn sama durra,,,sdey nk tinggalkan sek..wlupn dlu ak slalu stress ngn bdk2...habeh kete aku diorg calarkan tp itulah kenangan yg ak akn bwa g perak,,,,
sdey sbb tinggalkan kwn tp hepi sbb da xjauh lg ngan hubby...
sdey jgak sbb kna tggalkan kedah lg...tah ble akn menetap d kedah..2 yg kawen ngan org kedah 2,,,,hehehe