Thursday, November 4, 2010

D for Dugaaan... Dun Worry, Be Hepiiiiiii..

Salam...
Peyot aku tlebey kenyang suda~~
huhuhuu
menyesal lak mkn bebanyak sgt~~
Bila nk kuruih gini...arghhhhhhhhhhh *tertekan

Suda 3 ari Alor Setar tak ujan
Tapi banjir makin buruk bila air dr utara turun ke selatan--
Cuak gak aku dengar bandar Alor Setar da mula naik air--
Aku duduk di bahagian selatan--
Kebiasaannya nak banjir pun bahgian utara--
Tapi bencana alam kali ni sgt dasyat berbanding 2005
Air bah suda mengalir ke arah selatan--
uuuuuuhhh, seriau dengar--
Jarak dlm 1-2km dr taman aku da banjir
Mudahan tak mengalir ke sini..huhuhu

Mudahan mnggu depan da surut
Kalu tak aku kena naik flight dr penang la ke KL
utk menghadiri majlis kawen my best buddy--
Kalu tak jamuan makan akhir tahun kelas aku juge kena tunda--
huhu

Hakuna Matatta~~

4 comments:

Asfan Ash said...

semoga selamat! :D

Putera said...

kebisaan nye segamat banjir bile dh nk akhir2 tahun nie.. hope tahun nie banjir x truk.. huhu.. lau x, paper spm dtg nek bot la .. T_T

Ummi Nisrina Adni said...

arc: Aminnn.. Thanks! :)

Ummi Nisrina Adni said...

muhammad nor: kita berdoa supaya bencana mcmni tak berulang.. Gud luck utk SPM! ikhlas dr teacher LH..hehehehe