Monday, November 29, 2010

Step 1: 3k is 3 cent?? @__@

Salam 1 Malaysia..hehehe
Pekabo kengkwn?
huhuhu.. Sudah lamer aku tak hupdate..
Gegara kehidupan baru yg aku br tempuh..

Jadi step yg pertama ialah aku da dpt laptop baru! yeay!

dan juge smartphone baru! yeay!


erk.. Aku masih terkial-kial pakai smartphone neh..huhuhu
Jd, kenapakah ni step 1st dlm idup baru aku?
aiya, aku da citer da dlm entri2 aku sebelum neh..
Tanpa laptop, takdela aku bule hupdate blog tiap2 ari..
skang tnggal tenet jek..
Tak lama lg aku ngadap blog ni smpai lebam bijik mata..hehehe

Kebetulan je terbeli dgn pinjaman ah long merangkap kak ipaq ku cayang!hahahaha
Aku br sampai Aloq Staq kelmarin..
Smpai da lewat malam..
Kebetulan sepupu aku join gak pegi Kedah..
Diorg, abg n kak ipaqku singgah Alor Setar mall..
Dan tak sengaja terjumpa PC Fair & arini hari terakhir..
Apelagi serbu!!!!!
hahahaha

wokehla, ngantuk da ni..
chiao!

p/s: Semua pelajar yg menghadapi SPM, Good Luck!
Photobucket

2 comments:

Putera said...

hype kak durra ! ;) lamenye x x posting.. hehe.. mr hubby ape khbar ?? wah kak ! laptop baru .. jelez lak.. huhu~
thanks 4 da wish :)..doa kan mamat dapat result da best yea :)..
amin~

Ummi Nisrina Adni said...

hi mamat! hehehe lama xjupa di alam maya neh..hehehe alhamdulillah, hub sihat2 aja..

jgnle jelez, kak layak dpt lappy br neh tawu..huhuhu

InsyaAllah, usaha yg cukup tentu kejayaan menanti.. :) Amin