Monday, November 15, 2010

Award ke-5 dr Ciao Annin Sama..^__^



Tq Ciao Annin Sama atas award ni..:) Rasa mcm tak layak je aku ni..hehe merendah dre ni..wek! Jd da dpt award kena jwb soklan lak.. Let's roll!


1st, write 5 interesting facts about about the person who gives you this award

1. Ciao sama pandai melukih juge! jom2 serbu!
2.Ciao sama fanatik Japanese singer, actor/actress, manga, anime, drama dll ada kena mngena dgn Nihon..hoho I loike!
3. Ciao sama hepi go lucky!
4. Ciao sama tua setahun dr aku?! erkkkk..gahahahaha
5. Ciao sama gegurl okeh.. Ori! hahaha

2nd, write down 10 interesting facts about yourself & your hobby

1. Aku suke memasak & hubby aku suke makan ape aku masak..hohoho org len lantakla..:P
2. Aku tak suke mengemas, jd teacher ni mencabar la keje kena kemas meja aku yg bersepah.. Pe kena mngena la..@_@
3. Aku tak paham org ckp berlapik, atau guna bunga2 bahasa..huhu Aku seorang yg straight forward...Kekdg prob gak..huhu Cth: literature aku dpt B-..huhu
4. Aku perfectionist kekadang, esp dlm wat keje..
5. Aku sgt suka melukis & mewarna!! Bule ilang segala masalah..^_^
6. Aku sgt suke kucing! Aku nk beli kucing yg mata ada 2 warna..kawaiiiiii!
7. Waktu kecik kurus melidi, sek men obesiti, universiti smpai kawen kurus blek, da keje n selepas kawen overweight.. Menarik kan fakta ini..hahahaha
8. Aku suke main games! Buleh tak layan semua org di sekeliling kalo dpt men games..hehe
9. Aku suka baca manga, tgk anime, tgk Jdrama, nyanyi lagu Jepun sehingga membawa kpd aku belajar bahasa Jepun 1st level kat uni..huhu
10. Aku suke kalo Mr Hubby romantik-romantik..hehehehe Kira fact la kan..hahahah


3rd, pick your most 10 deserving recipients and describe them

Aku menghormati semua kawan2 blogger yg rajin dropping by n leaves comment.. Award ini adalah utk anda semua krn blog anda best2 & hebat2 belaka! Sila amek! Jgn malu jgn segan..:)

Photobucket

2 comments:

Ciao Annin said...

Fakta pasal saya yang no 4 & 5 tu lawak sikit haha!

Yup! I gegurl hokey! ~ Haha! Aish... Teacher nih... kasik bocor rahsia negara la huhu...

Bestnye dapat belajar Nihongo! Belajar juga dulu tapi sensei saya x sabar. Habis je Level 1 dia lompatkan saya Level 4 haha! Hamik! Tersungkur I tau! XD

Thanks teacher! :D

Ummi Nisrina Adni said...

hahahaha.. betolla, interestinng facts kan..hehehe

Takpa, skang ni bnyak kelas bahasa jepun, sedia yen jer..hohoho :p

Tq juge sbb sudi bg award..:)