Wednesday, November 10, 2010

Reminiscene: Jamuan Akhir but not the last for me..^__^

Ok, da selesai bab award..hehe
Kelmarin, buat pertama kali dlm hidup aku sbg guru kelas, da anjur jamuan akhir tahun..
Penat toksah ckp tp BEST tu yg penting melayan bebudak & cikgu2 mkn..
Sampai aku terasa kenyang, dan sakit pon ilang..fuh
Hebat kan penangan menjamu org..
Rasa mcm nk jd tuan rumah lg..hehehe

 Now, lets da pics do the talking!
(no editing, too tired..huhu)


Kek coklat buatan sendre tp segera, cmna tuh?hehe
Kek yg kedua utk kelas sebelah..:)
Goodie bag utk anak2 murid ^_^
Kami suke belon!
Sementara nk boleh gantung ntah berapa bnyak da meletup..huhu
Kami budak baik..:D Yg kanan sekali, Widad nyaris lemas dlm tali air Rabu minggu lepas disebabkan air banjir tolak Widad ke dalam tali air.. Aku syukur dpt tgk dia gembira lg dlm jamuan kelas ni..
Teacher! Nk hias blackboard.. 
Sedapppppp mkn free..heheh
Tu dia.. dok rasa agar2 puding yg mmg terbaekkk!
Sila notice satay & kfc.. Aku tak sempat close up..bz sgt..huhu
Photobucket

14 comments:

zacky ~786~ said...

whoaaa..terliurr tgk kek coklat 2.. :D yumm 3

Ciao Annin-sama said...

Woah... Teacher! Nak jadi anak murid teacher lah! Padahal... Hahaha!!!

Sedap nye choco kei~ki itu! Nyum nyum! :D

L.O.V.E hUnTeR said...

zacky: hehe.. jemput menjamu mata..haha :D

L.O.V.E hUnTeR said...

Ciao annin sama: Dr segi rupa tak brapa nk jd tp semua kata sedap, boleh la..hehehe

E.d.Y said...

nak kek tuuuu!!..huhu

hamzah ian said...

sedapnya kek.. nyam2..

eqbalzack said...

kek cokelatszz....sedap! hehe

L.O.V.E hUnTeR said...

edy: sila..sila..hehehe

L.O.V.E hUnTeR said...

hamzah ian: tq! aceh mcm ko rs je..hehe

L.O.V.E hUnTeR said...

abg eq: sila..sila jamu mata..haha

Muhamad Nor aka Mamat aka putra said...

hehe.. terkenang zaman sekolah rendah dulu.. njoy je, x de pk masalah.. :)

ultra said...

hehehehehe.. saya sorg jer dpt rasa! mahahahahahahah!!!

L.O.V.E hUnTeR said...

mamat: very true.. Da keje ni lagila..huhu Njoy sementara masih studi..:)

L.O.V.E hUnTeR said...

ultra: Bila nk balik rase neh?:P