Saturday, December 18, 2010

Ohhh! Ohhhh! Semangat! Semangat! ^__^

Alhamdulillah..
Akhirnya streamixxxxx da masuk pg td walupon aku bkn org pertama resmi..huhu
Dalam pukul 10.15 da gerak gi butik, kawan baik aku yg kawen sebulan yg lepas kenduri belah laki plak..
Seronok tgk pengantin bersiap!
ehehe..
Macam da jadi hobi la plak..kih kih kih

Mr Hubby lak, sian aku tgk..
huhuhu
Laki mmg busan bab tnggu2 nih..hoho
Jgn marah arrr..

Meh tgk my BFF yg sgt cun neh, I loike baju ni sgt menaikkan serinye..:-)


Aku lak selaku pengapit yg selekeh..huuhu
Berasa bangga kerana dpt menjadi pengapit kepada pengapit aku dulu..ahahahaha
It was fun!

p/s: Buat kengkwn bloggers yg singgah ke blog ni, aku minta maaf da lama tak dpt balas kunjungan anda sebelum ini atas sebab2 yg tak dpt dielakkan.. InsyaAllah, ada je masa aku akan balas balik kunjungan.. Minta maaf ye.. ^__^
Photobucket

9 comments:

♥baby fiy♥ said...

waaahh..
macam best je jadi pengapit..
eh silap, pengantin..
heehhe.. :)

lynda said...

cantik baju dy..:)

_ciK ja_ said...

betul2 best jadi pengapit nie...
hahaha..

bella said...

kwn awk cantik..congrate to her ya:)

L.O.V.E hUnTeR said...

baby fiy: best kawen! jom2 kawen! ahahaha

L.O.V.E hUnTeR said...

lynda: yup! baju n kaler sgt cantek!

L.O.V.E hUnTeR said...

Cik ja: uhuhuhuhu.. Malangnye sy pengapit yg kasar xreti nk koontrol jalan, buleh pengsan jln slow sgt..ehehehehe

L.O.V.E hUnTeR said...

Bella: InsyaAllah..:)

Mashi Elyna said...

huhu lama xbukak blog awk, baru perasan ada entry ni. thanx for being there bebeh!! haha gambar pengantin expired...

p/s: sy baru bukak blog tapi kemalasan yg amat2lah sangat2 nak ngupdate..mlm2 balik tido jek..hahaha

http://mashimashimind.blogspot.com