Friday, December 31, 2010

Baru nak wat azam??

Assalammualaikum..
Ramai gak malam ni pakat nak wat azam..
Aku dah wat azam maal hijrah aritu..hehehe

Esok, aku kat sekolah ada orientasi darjah 1..
Aku tak terlibat pon, cuma aku terlibat kutip yuran kelas aku darjah 2..
Malam ni aku da rasa penangan jangkitan batuk n mungkin juge selsema drp Mr Hubby..
Kasih suami kan sempena tahun baru kena terimaler..huhuhuhu
Aduih.. aku rs rekod aku di permulaan sekolah baru mcm xbest jek
Dugaan dtg awal2x..
InsyaAllah mungkin ade hikmah..
Semangat! Semangat!
SK Jenderam! Selamat menerima guru baru dr kedah ni yek! hehehehe

Photobucket

2 comments:

Muhamad Nor @ Mamat @ Putra said...

selamat tahun baru kak durra :).. selamat menabur jasa kepada negara yea :).. semoga akak berjaya.. amin~

L.O.V.E hUnTeR said...

mamat: Selamat thn baru! Tima kasih mamat.. Gud luck utk mamat juge! :-)