Monday, December 27, 2010

Giveaway Eqbalzack "Serba Satu"


Aku dgn ini nak join GA utk kali kedua nye..hehehe
Sebenarnye da terbuat entri ni sebelum tersedar aku telah ditag oleh kazen aku, Mimmie Azimask..hehe sorry terlambat sedar..huhu
Aku ske nak join GA neh sbb abg eq da lama jd idola aku sejak aku kenal blog nye antara yg terawal bila aku start aktif balik berblogging..
 Mari2 kita usha & join GA bakal doktor hensem neh..hehehehe MR Hubby jgn marah rr..


Anda hanya perlu ikut syarat-syarat di bawah:

1. Jadi Followers eqbalzack.com.----sudah lama follow, check!
2. Buat 1 entry bertajuk Giveaway eqbalzack "SERBA SATU" ---Da buat, check!
3. Entry MESTI mengandungi banner di atas dan linkkan ke blog eqbalzack.com.---- Siap!!!
4. Tag 1 (SATU) orang rakan blogger lain dan pastikan mereka tahu.---- Aku nak tag Cik Mimmie! Siap!!!
5. Tinggalkan link anda pada entry ini.----Ok, siap!!!!


Tarikh tutup: 
1.1.11 jam 1.11 pagi

Keputusan: 
1.1.11 jam 11.11 pagi

 Perhhhhh.. Semuanya serba "satu" ler..
Hadiah utama paling menarik bernilai RM 111.11 gak..
Saguhati ade juge..
Check it out kat KURASAKAN SOMETHING

Photobucket

2 comments:

KizZ said...

Wohoho..macam besh jep..

Jom skodeng,
Kami Hannah Montana

Ummi Nisrina Adni said...

kizz: Memang best! jom join!