Wednesday, September 1, 2010

Murah Rezeki PART II

Buleh plak tajuk mcmtu...hue hue hue Oklah, kelmarin aku tak sempat nk mengupload pic jd aku terpaksa ler tangguh perkara ke-3...hehehe Yerla, bila Mr Hubby ada kenala melayan dia plak, sempat update gitu2 je.. Kang terlupa logout blog, diceroboh lg plak..huhuhuhu Tadi aku da hantar Mr Hubby ke perhentian bas, baru je bertolak balik Bangi semula..huhuhu

Okeh! Yang ketiga:

Yahuuuuu! Kelas aku berjaya dpt tempat Ke-2 dlm pertandingan Kelas Patriotik!



Masihkah anda ingat entri sebelum ni---Tadaaaaaaa! Ready to Compete!  Coi, blog picisan je ni, sapela nk baca..huhuhu Ha, ni pertandingan tuela.. Kelmarin sambutan kemerdekaan sekolah aku & keputusan pertandingan telah diumumkan.. Best tawu adiah ni, utk anak murid, kelas & teacher pon dpt adiah..hehehe Selain drpd tu, 2 drpd anak murid kelas aku pon berjaya menggondol adiah utk kategori lain:

Alia Izzan: Saya menang tempat ke-3 pertandingan buku skrap kemerdekaan..:)
Widad Afiqah: Saya lak menang hadiah saguhati pertandingan kad ucapan kemerdekaan..:)


Aku juge ade latih budak2 aku ni utk persembahan kemerdekaan & alhamdulillah semua guru & murid terhibur dgn persembahan mereka.. Nk usha leyh tp recording time latihan jela yg ada ----wassup Mak! wassup Pak! dan Saya Anak Malaysia...


Okeh, idung aku pon da berair sgt neh & batuk2 makin teruk.. Sedih di ati pon tak terubat lg Mr Hubby da odw blek Bangi tapiiiii lg 4 ari jumpa blek watkan aku rasa sihat blek..hehehe

Salam Kemerdekaan yang ke-53!!!





2 comments:

Unknown said...

bestnye jadi budak2...sambutan kat sekolah mesti meriah

Ummi Nisrina Adni said...

btol3 zmn sek paling best!