Friday, September 3, 2010

Aku BerKATA------

Dengan ini dgn titah perintah big boss, telah diisytiharkan bahawasanye..................................................





ARINI  CUTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII...wahahahahaha!


Untung jugak bekerja dekat utara ye..  Jumaat da start cuti... Aku pon dpt merehatkan diri setelah kelmarin kugagahkan jua diri pergi ke skool.. Mcm rugi je rase amek mc.. lgpon kelmarin ada Majlis Penangguhan Ihya' Ramadhan... Rugi lak tak join..

perghhhhh.. tak sangka di mata anak muridku, aku teacher joyah..hahahaha
 Aku dpt 3 keping kad rayer! Yeaay!!! Seronok r rase anak murid bg.. Tapi tak sehangat last year sbb skang dok kalut dgn UPSR.. 

Kelmarin gak bebudak tak dpt duet rayer, ditangguhkan after UPSR.. Tapi aku tak pedulik! huh Aku bg gak kelmarin..hehehe kopak gak r sbb beratus student aku..hue hue hue

No comments: