Monday, September 13, 2010

Macam-macam Ada...

Salam Syawal!.. hurm susah nk hupdate blog raya2 neh sbb duduk umah mertua.. Tenet connection takde.. Ni pun aku lari blek umah parents aku yg connectionnye 24 hours..huhu Sedikit letih sbb arini gi kenduri membe & reunion sekaligus.. Ingat nak hupdate pic2 sekali tp tak dpt lg.. Membe aku tak upload lg.. 

Kelmarin ari yg sgt meletihkan juge sbb boleh dikatakan aku beraya + kenduri semuanya berjumlah hampir 10 buah rumah... dan hasilnya aku cherry berry awal pg neh... raya kali ni lah peyot aku tak beri kerjasama yg baik.. Raya pertama pon cherry berry..huhuhu Peyot yg sensitip gamaknye..wuwu

Aku juge nk sentuh bab isu semasa yg berlaku sekarang, ape lagi kes berprofil tinggi pembunuhan Datuk Sosilawati...  Aku nak melahirkan kekecewaan aku, bulan baik yg baru berlalu aritu rupanya bnyak lg SETAN-SETAN yg berkeliaran di muka bumi ni.. Ape nak jadila umat akhir zaman ni, nyawa manusia semudah nyawa nyamuk ke main bunuh-bunuh je? Terlampau gilakan kemewahan & duniawi sampai Pencipta Hakiki tidak ditakuti lagi.. Inilah akibatnya, belajar tinggi2 tapi pengisian ilmu tu kosong! Ilmu yg tidak bermanfaat & menidakkan kewujudan hari pembalasan, sbb tu tak reti takut pada Maha Pencipta..(Walau apepon pegangan "Datuk" & konco-konconye)...

Tegang lak rasa berbicara pasal ni.. Wokehla, mata ngantuk nk kena chow dulu.. Ok, bye!


4 comments:

E.d.Y said...

wah...beraya sakan nampak

kes sosilawati ni mmg hot...nnt balik KL nak melawat rumah dia la

sebelas said...

salam aidilfitri :P



http://nomborsebelas.blogspot.com

L.O.V.E hUnTeR said...

Edy: Musti r 1st time sambut dgn suami..hehehe

Elok juga tu.. Al-fatihah

L.O.V.E hUnTeR said...

sebelas: salam aidilfitri juge..=)