Thursday, September 23, 2010

Kecayanganku Tenat...T_T

Dugaan dtg lg dalam aku tgh bersedih disebabkan masalah data eGTukar, yg bila aku terpikir, berapa lama lagi aku harus berjauhan dgn Mr. Hubby..T_T


Sayangggg...
Parah atiku melihat dikau begini...
Setelah 5 tahun kau menabur bakti...(erm, walopon dikau bapak aku support..=p)
Akhirnya kau terkulai layu buat kali ke-4 nya...wuwuwu

s
a
y
a
n
g
.
.
.

Skrin laptop aku yg menunggu masa rebah ke bumi---
Sadisnya penghujung hayatmu..isk..isk
Terpaksa disendal dgn buku-buku..
Keupayaan laptop utk dialih tempat/digerakkan---NONE..isk..isk


Laptop pesyen lama--- skrin pun pakai skru lagi tu bila ketat terus pecah--
Ini kali ke-4 da jadi---aku da tak sanggup perabeh duit perbaik lagi...isk..isk



p/s: Ada sesiapa baik ati nk derma laptop baru?? wuwu

No comments: