Wednesday, September 22, 2010

Hari Mentekedarah Sedunia!~~

hua.. hua..hua!
Data e-GTukar aku TAKLEH update jugak--
TAPI aku dah tak setensen kelmarin sbb pegawai ppd tersebut melayan aku mcm cucu sendiri~~
I loike!
Dari kelmarin lagi aku mcm tak percaya pegawai tu betul2 manusia ka?? uish..uish
Dgn sifat fatherly nya, sabar, ckp dgn lemah lembut, professional la kesimpulannya..
Rindu lak kat arwah tok wan aku..huhu
Lepas da try berkali-kali & da tawu tak boleh update data jugak, aku terus rs lega...
Pelik kan?
Aku pun tak tawu nape (--__--")
At least aku dpt cuba sendiri kot, tu pueh ati--
TP USAHA TETAP DITERUSKAN!!!!

Disebabkan aku pon blek time sekolah da abes, aku terus blek umah tp aku dgn seronoknye pegi menyinggah take away lunch---
Sila klik utk pembesaran imej-imej!
Comment appreciated!! (Sila komen pic, bukan rase yer..huhu)

~toasted twister~
Malangnyaaa----
Ada lagik!

-zinger burger-
-orange juice twister-
Lagikkkkk~~

-coleslaw-
-cheezy wedges-

Dan akhirnya~~~
Aku nak muntah mkn zinger burger utk dinner td....wuwu



Makan ikut nafsu--- Aku beli bun lg tp da masuk peyot tak sempat amek pic...huhu

Jadi, kesimpulannya, bila ada masalah aku memang suke makan...hahahaha

^_^

2 comments:

Unknown said...

sedapnye...nak jugak

Ummi Nisrina Adni said...

mai che mai, che mai, mai aloq staq...huehuehue