Sunday, October 31, 2010

Reminiscene: Blurr~~

Aku rs sudah terbukti kebluran aku dlm sesetengah perkara~~
uuuuuuhuuuhuhu
Reminiscene: Saturday
LoveHunter: Ma, D nk wat loan laptop tu lama da tp abah tak bg.. Sbb prinsip abah..huhu
Mama: Yg kamu pegi bgtawu abah sape suruh.. Len kali wat loan sket sgt mcmtu tak payah la bgtawu abah.. Bincang dgn Mr Hubby kamu la..
LoveHunter: Erkkk, eh ye tak ye gak  eh...huhuuh bukan wat jahat pun, beli laptop je pun T__T Nape la aku ngok sgt...adeih


Petang tadi....

LoveHunter: Kak, sy nk wat loan laptop tu, lama tak proses?
Kak Ti: eh, kejap je 3 bulan, watla skang..
LoveHunter: erkk, 3 bulan kak? Skang da bulan bape da kak ti..huhu Nnt sy tgh sedap2 honeymoon, akak kol lak cuti ni suh blek Aloq Staq sign agreement.. Konpem sy tak blek da..hehe
Kak ti: hehehe..nape D tak amek awal2 aritu...
LoveHunter: erkkk... Sy tiada kesedaran sivik r kak..huhu


Moral of d story: Siput sedut menyesal di kemudian hari sbb takmau naik speed boat...huhuhu

8 comments:

ARC™ said...

nak beli laptop ape smpai buat loan tu? mahal ke?

kalau beli kt sstgh kedai diorg ade buat bayaran ansuran. Apa kata ambik yg tu

*Miss Geli^ said...

loan laptop dapat rm5k kan?

laptop tak mahal, dalam 2k je..
lebih tu nak wat ape?hahahah-

sebelas said...

kena masuk kelas kesedaran sivik nie..hohoho

:D

L.O.V.E hUnTeR said...

ARC:sy nk guna loan komputer yg gomen peruntuk utk kakitgn awam..gunakan kemudahan yg diberi sebaiknya..hehe lgpon bulanan cuma potong 100 lebey.. Tak beban sgt..

L.O.V.E hUnTeR said...

miss geli: yup 5k.. ala, kak geli mcm abah sy la..huhu er,sambil menyelam minum air gitu, bule kan..hehehehe

L.O.V.E hUnTeR said...

sebelas: iye, tak lama gi sy takleh jd cikgu sivik da r, join bebudak msk kelas kesedaran sivik..huhuhu

ARC™ said...

ohhh yg gomen bg ke...sori xtahu hehe

L.O.V.E hUnTeR said...

ARC: hehe.. takpe.. Sy pun tak gitawu loan pe..haha