Tuesday, October 5, 2010

#Reminiscene: Aku & Udin

Kelmarin, aku tgh bz berpok-pek2 dgn akak sekerja sebelum masuk kelas..
Aku membelakangkan meja kerja aku..
Aku beralih ja nk amek buku rekod bagai, tkezut den!
Atikah & Shahirah: hehehehehe (kepala terjulur keluar dr sebalik meja aku..)

Lebey kurang mcmni, maaf ye sbb lukih pakai keypad je..huhuhu
T: Adui!! Hampa nk main cak2 lak dgn teacherrr...aihhhh
Ok, abaikan, ini tiada kena mngena dgn tajuk..hue hue hue

Sebenarnya aku pon pelik tgk tabiat depa 2 org ni sbb sejak akhir2 ni, setiap kali aku nk masuk kelas pon tolong angkat barang, nk balik pon angkat.. Takdela pulak awal thn rajin gini.. -___-???
Ok, abaikan lg sekali..huhuhu

Pehtu diorg sambung lagi

Atikah: Teacher, Udin kata teacher comel pakai bj kurung ni, kalau pakai baju lain tak comel.. Jadi udin suruh teacher pakai baju ni tiap2 ari...
Shahirah: ha, betoi teacher! Udin suh pakai baju ni tiap2 ari...

T:hahahaha.. abes tu teacher tak payah basuh bajula.. Lama2 busuk Udin pun da tak sukala..(spt biasa menyakat bebudak hobi aku..huhu)
Atikah & Shahirah: hehehehe (tersengih)
T: Udin kena jd suami teacher dulula, baru teacher bole ikut ckp dia.. 

Dan aku pun menamatkan pbincangan dgn melangkah keluar staffroom..

Masuk kelas memangla si Udin ni keje tgk baju aku esp tgn baju aku yg menarik minat seluruh kelas..huhu
Baju kurung itam moden tu, pemberian Mr Hubby kpd Ibunya, & Ibunya pulak bg kat aku...erkkk
Kata Ibunya, moden sgt mak tak reti pakai..huhu
Lengan baju tu kalo aku angkat tgn sket pun akan kembang ala baju Saloma..huhu
Dr rakan sekerja smpai anak murid tertarik tgk..sabo jela..  

Petangnya pulak, kak sekerja usik suh bgtawu Udin belikan baju kat aku..
Atikah & Shahirah: Tak boleh teacher! nanti ada org tu jeles!
T: Ha? Sapa tu nk jeles?
Atikah: Ni!!! Widad!!
Pehtu diorg saling menuduh..hahahaha
Tak pasai2 aku terjerat dalam percintaan budak darjah 4..LOL 

2 comments:

hamzah ian said...

wah wah wah teacher.. dulu2 gua time skolah minat ngan teacher sendiri jugakk biase ah tu..

har har har

L.O.V.E hUnTeR said...

har har har..

takpe, I ske...huahahahahah