Friday, October 22, 2010

Hav a break, Hav a blog~~

fuhhhhhhhhh..
Amek napas jap..
rehat kejap dr mark exam papers~~

Cuti pun masih koje~~
standard r tue~~ (T__T) 

Kalo la bebudak ni depan aku time marking ni..
ermmmm
mau muka diorg penuh aku conteng gamaknya~~
Sabou jela~~
Lain aku ajar, lain diorang jawab~~
Bahasa Jerman pun ade gak ni..
huhuhuhuuu

6 comments:

ultra said...

gahahah! terbaek! bhs german? adik manis ngajou bhs tu pa kat sekolah? ahahahaha...

Heidi Shafiq said...

sabar je la.. hahaha..

L.O.V.E hUnTeR said...

Mr hubby: yola tu, nseb bek tak ajou bahasa jepun sekali, melingkupla jwbnye..huhu

L.O.V.E hUnTeR said...

heidi shafiq: eh,cool je nii.. cool..coooll... grrrrr :p

E.d.Y said...

pernah tolong my sis in law tanda kertas, kadang2 gelak sendiri bila baca kertas jawapan budak2..hehe

L.O.V.E hUnTeR said...

edy: kalo bule gelak da lama da gelak, ni bikin sakit jiwa je..huhu mcm ape diajar tak terkesan dgn diorg walopon bkn majoriti..huhuu