Monday, October 25, 2010

Mari main tukar-tukar---^__^

Udah seminggu sek aku dpt PK Ko-Ko baru..
Alhamdulillah..
Setelah hampir 7 bulan tanpa PK Ko-Ko..
Baru arini aku sempat borak dgn beliau..
Ntah cmana semua org seperti lebey berminat nk tawu pasai permohonan tukar aku..
Perkara pertama beliau nk break d ice tnya pasai tukar..huhuu

Dan setiap kali mesti diakhiri dgn doa dorang supaya aku tak dapat tukar~~
Cessss--
Sajela tue.. keje nk usik aku je..huu
Tak baik tawu--
nnt termakbul siap r korang suma~~
hohohohoho

Abes tawu diorang wat naya aku, pi heboh kat budak2 aku--
Abes kacau bilau jdnya--
huhuhu

Bebudak: Teacher, jgnla pindah, tak best kalu teacher takda...teacher..(muka sebek tak boleh blah)
T: Bukan kamu tak suke teacher ka. teacher kan garang..(sakat-menyakat amalan terpuji..:P)
Bebudak: Tak teacher!! Teacher garang tp baik...

uuuh, uuuhh pujila lagi...wahahaha..Wah2, ingat wat ayat mcmtu aku cairla gamaknye..
hahahaha
Konpem ke tak dapat tukar lagi diorang semua da ribut..
Dun worry bebeh, Kedah tanah tumpah darahku..
Sejauh mana aku belayar pun, ke kampung halaman jua akan kembali--

6 comments:

ultra said...

teacher, saya doa teacher cepat2 pindah sini taw.. saya janji tak nakai2 teacher... huhuhuh

L.O.V.E hUnTeR said...

baguih anak emas teacher neh...huahahaha muahks

cikmimmie said...

duraa..besenye teacher yg garang tu la yg jd kesayangan tau...kite doa durra cepat pindah..kesian kat bobo..hehehehehe...sabar byk2..insya allah dpt tukar nnti..abg sy 3 thn duk jauh..sarawak-putrajaya...berkat kesabaran dpat bersama jgk....=)

E.d.Y said...

teacher kesayangan semua la ni..hehe

L.O.V.E hUnTeR said...

mimie: arrrrr? 3 thn? waaaaaaaaaaa! minta simpang!..huhuhuu T__T

L.O.V.E hUnTeR said...

edy: Sy lebey merasakan bebudak ni nk halau sy cecepat...hohohoho