Sunday, October 11, 2009

Si Cantek Manis


 Anak2x Kak Jamilah


"Terghebah!(terebah)" Si kecik berbaju pink dok ngadu tunjuk lutut dekat uminya.. terghebah..kui3x..Pandai ckp sungguh! Perkenalan pertama aku dgn anak bongsu Kak Milah...haha Comel sungguh, pandai ckp plak tu, geram je tgk...hehe aku pon keje amek gambo dia sbb dia sure akan senyum n bergaya bila nmpak kamera..^o^
Time ni aku nk dekat blek da.. Umah Kak Faizah dlm 5 minit ja dr sekolah.. Aku tumpang nek keta Kak Aziah skali dgn Kak Ina & anak-anaknya.. Abes ja sekolah, suma cikgu pakat2 dok pi.. Best lak konvoi..hehe


Makanan sedap2x.. Ada kari daging, udang galah masak pedas, ayam bakar, ulam-ulaman, sayur-sayuran, sambal belacan, sos nasi ayam, buah oren, kuih-muih, air oren!! perhhhhhhh...hehehe Thanx Kak Faizah! Kak Faizah Ketua Panitia aku, suma pangkat mak2x aku dah tp rakan sekerja, da biesa bahasa dre Kak2x suma.. Suma awet2 muda belako..=)





Ha! Ini gambo dr dlm keta smpai smpai umah Kak Faizah n smpai da abes mkn nk blek da..hehe Kak Faizah yg pakai tudung krim, baju ijo lumut, Kak Jamilah baju pink purple, Kak Ina, tudung purple baju biru...


Si kecil berbaju biru ni Muzammil, comei sgt anak Kak Ina.. Aku ske men pipi lembut gebu dia..hahahahah

1 comment:

donmontelcarlo said...

pp mana lagik lembut, ambo ke atau muzammil tue? huhuhuhu