Tuesday, April 5, 2011

My Heart Skips a Beat~~

Ini bukanlah video klip Lenka yg aku tgk pon terhibur~~
Tambah bila kainnya tersingkap sambil bergetar bontot, boleh luruh jantung mata2 jantan yg memandang~~hehehe

My heart skips a beat~
My heart skips a beat~
lalalala

Tapi jantung aku nie ha udah nak terburai keluorrr..huhu
Esok appointment doc 4r d 2nd time~
Kena wat ujian gula yg wat aku bdebor~
Padan muke aku sapa suh tak kawal berat badan..hehehe

Aku ade bgtawu opah aku kena wat ujian gula ni..
Lawak lak tgk reaksi opah aku---
"Hish! Ape bendenye merepek benor doktor ni, Kang xpasei-pasei dpt kencing manih. Ape dibuat suroh minum ayo gule. Kamu toksah minum!"
hahahahahaha
Zaman opah aku memang xwujud lg minum2 air gula ni..
Logik la org tua2 pikir buleh dpt kencing manis..
Betui gak, ape kita mkn minum arini kesannya tua esok dak..kihkih

Mudahan esok semuanya ok..
Semoga doa akak2 sekerja dimakbulkan..Amin
Sy lebey suka gi kerja dr gi klinik!!


Photobucket

No comments: