Monday, April 11, 2011

Buang Karen Jantung Jek @__@

Susulan dr appointment doc yg kedua ritu...
Cesssssssss.....!!
Memang buang karan jek jantung aku bdebar..
Aku usahala puasa start tgh mlm sbb aku salah paham kena wat ujian gula tuh..
Tup..tup time register, misi ckp week 28 la!
gahahahahaha
Perot aku terusla keroncong uuuulala...huhu

Aku siap check segala dlm pkol 10 pagi..
Bayangkanlah kebulur giler, rs mcm nk muntah angin jek..
huhu
Aku terus gi food court Presint 9,sebelah klinik kesihatan Pjaya, mentekedarah nasi terus..huhu
sementara tunggu Mr Hubby amek, aku pulun makan tak hengat..

Akak2 sekerja tgk je muka aku smpai kat sekolah terus tnya amacam ujian gula..
Semua terkekek gelak dengar silap tarikh sbb diorg tawu aku da cuak semalaman..huhu
Tapi diorg pelik gak nape aku hanya perlu wat ujian gula time kandungan da 7 bulan?
Sebab ujian gula dibuat time pregnen 4@5 bulan..
Kalo tak risiko la detect lewat..
Entahla, sbb setakat aku check, doc kata hb aku elok, blodd pressure elok, semuanya sihatla..
Dan aku takda keturunan kencing manis thanks to my parents..
Dan berat bdn aku naik sebelum pregnen..
Aku kena timbang bebaru ni selepas last timbang sebulan yg lepas, aku naik sekilo je..
Jadi risiko tak tinggi mungkin..

Papepun kena teruskan amal pemakanan seimbang!
Caiyuk2!!!
Photobucket

No comments: