Thursday, April 21, 2011

Faizun: Second Epi~Photo Session

Pada entri yg lepas, aku ada sebut pasal Faizun..
Hamba Allah yg istimewa..
Istimewa di hati guru-guru SKJ, penghibur hati di kala keje tgh banyak..kih kih kih
Macam biasa, aku akan bawak roti gardenia perisa coklat, raisin..
Sebab, bila mood Faizun suram je, dpt je roti tu terus dia hepi blek..
Kak En pon terus order kat aku bila tgk Faizun mau mkn..
Dia kata nmpak sedap..
Faizun, Faizun yg istimewa..
Arini pas bg dia makan 2 keping roti & minum air, aku panggil dia utk photo session..hehe
Dia seronok, aku n Kak Faridah melayan dia..

 
Meja aku yg bersepah..huhu Bila Faizun tgk pic dia, dia tanya aku, "Kenapa muka kite mcmni?".. Maybe dia tgk serius sgt, jd aku amik lain n suruh dia senyum...

S
:
:
E
:
:
N
:
:
Y
:
:
U
:
:
M
:
:
 
hahahahaha.. Sebijik mcm Mr Hubby senyum! Aku da suruh dia buka mata, tapi Faizun tetap senyum mcmtu..hihi sweet Kali ni bila dia tgk pic dia lagi dia tnya soalan yg sama, "Kenapa muka kite mcmni?".. Aku pon ckp, "Ok, jom ambik pic lagi." Tapi Faizun ada permintaan, dia suh aku amek pic bahgian tu ja.. Jeng jeng jeng


:
:
M
:
:
A
:
:
T
:
:
A
:


 hehehehhe... Memula dia pejam mata, aku bgtawula kalo pejam xnmpak mata.. Dia pun buka mata sambil tarik bawah mata..hahaha

Faizun sempat tgk pic last dia sekali pandang sbb kakak dia kat kelas sebelah da panggil dia..
Waktu sekolah da tamat..
Sekali tgk Faizun nmpak normal kan..
Tapi sebenarnya dia istimewa..
Kalo ikut doktor dia sepatutnya ke sekolah khas tapi parents dia ada masalah transport nak hantar, sek tu jauh..
Arini mood Faizun sgt baik, sepanjang koridor dia baca surah Al-Fatihah..
Walaupun dia ada masalah pembelajaran & kesihatan..
Alhamdulilah, ingatan dia kuat dlm menghafaz surah pendek & lagu2 pendek..
Kami semua sayangggggg Faizun!!!!

Photobucket

1 comment:

Unknown said...

faizunnnnn!!! hahahaha