Sunday, January 4, 2009

Tahun baru bg aku..


Hurmm.. skang da pon hari ke-4 dlm kalendar 2009.. Thn baru aku da jejak kaki kembali ke maktab utk mengharungi lagi 1 sem & mudahan dipermudahkan Allah & segalanya lancar..

Bila kenang2 kembali, akhir thn lepas sumanya kenangan manis bg aku..=) Kini, jari manisku sudah tersarung perjanjian antara dua hati utk hidup bersama.. walopon secara mngejut..huhu tima kasey abg sbb bnyak bersabar dgn kerenah ayg slama 3 thn neh..=) Anniversary yg ketiga bebaru neh pon sambut kot tepon je dsbbkan jarak yg jauh.. Tp xkesah ar dpt adiah best!hehehe Tp tu ar sy ni tamak, xpuas dating aritu..huhuh kira utang dgn saya yek!huh tp best ar cuti aritu dpt gak pi bangi jupa kekasih ati, jejalan genting dgn momo cuti, shopping kat times square.. Aku mmg penah pi belah2 kl ni tp xpenah dpt berjalan2 bt
ol mcm cuti bebaru neh.. Kenal r sket tempat kat sana..

Tp yg xbestnya, msk je thn br kena tunaikan tnggungjawab sbg pelajar dah..huhuhu cuti sebln mcm xpuas jek, bnyak berjalan sgt kot..sapa suruh..aiyayaya arini br dpt cuti, dua ari sebelum neh kuliah da r 7 jam sehari, huhuhu.. semalam paling xlarat, dpt lecturer garang n tegas, nak kelip mata pon xsempat, setiap saat ade je input berharga, pastu soklan2 yg kkdg aku xpaham disbbkan lecturer neh bnyak sgt input nk bg, terlompat2 input. Sok de presentation tp ape pon xpraktis dowhh.. malas siot, nk present ja ape yg ade dlm otak neh..

Seperti biesa gak, blek je cni keje pi tesco cari makanan. Kafe mktab xbuka gi da kami neh blek maktab awai dr org len. Nak kejar silibus la sbb bln 2 neh praktikum da.. Nseb bek 2 subjek ja sem neh, tp assignment bleh tahan bnyak, xkurang2 gak..huuuu sebu
t pasai makan td disebabkan aku berazam nk kurus, mmg dok kurang mkn skang tp aku da busan gak dgn mknan kat cni, da slalu mkn yg sama nek jemu gak.. Aku skang dok konpius nk beli periuk nasi kt tesco tu ke, ade sale neh tp fulus xmsk gi..huhuh elaun tgh bulan neh br dpt, tu skang dok cut duit mkn gak.. Haih, sdey btol aku xkeje2 gi, harap duit rakyat jela..huhu


Papepon, aku gumbira gak sbb ni sem last, insyaAllah. Aku nak paparkan sket bilik aku kat maktab, amacam? uzur kan tp aku da hias lawa2 da..hehehe






p/s: sori r jika bahasa aku guna agak pelik & skema sbb da lama xtulih dlm BM..hehe Aku da biesa wat journal/reflection dlm english disbbkan course aku pon tesl..so, ekspressi prasaan aku lbey jelas dlm english..hehe i'll try to improve! Bahasa jiwa bangsa..yiosh!




No comments: