Tuesday, January 6, 2009

terhencot2x

Arini nasibku agak malang..huhu kaki kiriku sakit gler disbbkan semangat xbertempat aku skipping..adoila.. seksa gler jalan pi kelas, dah r maktab ni mmg tkenal dgn bukitnya yg bleh tahan tinggi.. Xkira lg tangga batu caves kt cni.. huhuhu Tp yg bestnya terharu gak ar, Miss Loke tegur td time aku dok berusaha berjalan pi kelas. Time tu dia dok sembang dgn kome n jannah dlm bilik kuliah angsana. Aksinya lbey kurang gini time aku dok kontrol sakit:

Miss Loke: Hey, wat happen to you?! (dgn nada mcm nk marah skali dgar)
Permataku: ehe..ehe.. Nothing, I jus hurt my leg.. ehe.. ehe
Miss Loke: Don't walk too much then! (nada tegas tp ade sifat keibuan tu yg aku terharu tuh..ish2)
Permataku: hehehe.. ok..haahaha

Ha, gitu ar dialog td, aku akan ingat smpai bila2 pon.. heheh miss loke ni walopon tegas orgnya tp jenis baik ati, cara dia tunjuk caring tu len dr org len.. terharu aku td, ingat nk kena marah sbb buas ka, soal siasat aku watpa ka, tgk2 dia riso..haha

Pastu abes kelas aku tpaksa pi gelugor ade urusan sket, nak xnak dgn membawa kaki aku yg da kritikal tu pegi jugakla.. Akibatnya, bkn betis ja sakit, abes sampai ke pinggul sakit.. mcm nak cabut ja td kaki..huhuh

p/s: Ok r aku nk siap2 buka posa.. Yea!

No comments: