Monday, January 5, 2009

Ape nak wat neh..

Aku skang dekat lab komputer RECSAM yg kena bayo seringgit tuh, tp xkesah ar tenet laju gler..muahaha kelas pkol 9 satgi, tu lepak cni dulu.. Maktab ni peraturannya kelas lambat mcmana pon kena kosongkan blok pkol 8.. Tp besa ar kkdg musti r langgar..hehehe time keje xsiap n ngantuk sesangat.. Pernah r sem lepas aku nyaris ditangkap sbb kelas pkol 10 beb. Wat assignment dulu..hehe Nseb bek tlepas..siap aku panjat katil pegang kipas jgn bg pusing gi..hahaha

Arini bgn awai pkol 5.15 sahur pastu xtido da.. sejuk gler mandi pg td. Bila time aku pakai tudung time tu r br bebudak ni bgtaw kelas pkol 9. Apelagi aku ajak r katak pi recsam neh, dr buang masa bleh gak online.. Ish. pehal neh sakit perut la plak.. nnt aku sambung lg na...daaaaaaaaa!

No comments: