Friday, September 25, 2009

Mode: Raya Lagi!

Arini smpei 2 entry..kui3x

I just came back from Nono n Lolo's houses.. Apelagi, rayela!!!! hohohoho Membe2x len suma sibuk beraya gak so bnyak xde kt umah. Aku lak inform last min..kui3x Last2x beraya umah geng sndre.. Mmg xpenah beraya umah deme pon slama ni, ni la br 1st time, slalu pi amek n anto blek, tu jela...

So, 1st and for all, I went to Lolo's house n took her (well, as usual I had 2 wait..huhu)... Then, we went to Nono's house. Pernah pergi skali dua, xingat sgt jalan sedangkn umah dekat je..kui3x

Well, now let d pics tell d whole story!


Ahahahha... kurang ensem tol! boleh plak mkn bihun goreng lagik... Nono said, "Durra ske mkn bihun goreng!" ahahaha... Alkisahnya, dr raya pertama smpaila kami konvoi ke Perlis aritu, org asyik jamu mee. Aku lak mee ni kurang sket, so mulut teringin bihun la plak.. Pi umah Notme blek dr perlis, dia semawa bihun goreng, sedap lak tu aku bantai 2 pinggan penuh punya!hahaha bedal xingat... Tp seyes sedap! 
Then ade gak salad buah, nono wat... Sedap2x.. Mkn free mmg besh..hehehe

Da konyang, we went to Lolo's lak.. Tapi yg lawak xboleh blah, dia tnya kami nk mkn pa, nk pi beli...hahaha Boleh plak pilih mknan. Aku trus, Pizza satu!eheheh Last2 beli yong taufu(betol ka eja neh). Aku lak yg drive bawak pi beli..kui3x Time kat umah lolo lagila, yong taufu tu mkn mcm kongsi nasi dalam talam jek.. Lolo, hg mmg kena kawen dgn doktor! hahaha upah amah jela..rm25 sejam je..hoho


Tapi mmg tetap bestttt!!! Xkering gusi melayan kerenah Lolo n her mom.. Thanx my dear frenss.. InsyaAllah, ade rezki kita raya lagik!

No comments: