Friday, July 30, 2010

Hai Mambang Tanah... Cobaan~~

Wow! It's long enough until am back on dis track! Lots had happened before and I dun even have time to entertain myself!huhuhuh


In a week, all Muslims will be fasting as Ramadhan is just around d corner! Am excited! Walopon aku teringin nak pertama kali berpuasa dgn suami, tetapi apakan daya jarak memisahkan kami...wuuuuuuuuu
Sabou jela... Ntah bila dpt dok skali... Ha! Nmpak x link nuffnang kat atas tu? td aku dok belek2x blog org len yg mmg boh iklan sbg pendapatan sampingan... Sebelum ni aku pernah ckp blog ni utk suka2x ja n xmau cr makan kat cni tp pikir2x blek bila sesak ade gak sekupang dua nk buat duit makan x... choiiiiiiiii!!! ahahahhaha
Aku td seyesly sronok nk test jd ske ati korangla nk tekan ke xmau... Aku ni mcm bebudak kat sekolah aku tu, teringin je cuba benda baru, ape aku register td ku pon xtawu betol ke x... Lantak ctu...huhu


Alhamdulillah, kelmarin setel wat kenduri kecil-kecilan kat membe2 sekerja... Syukur sgt suami da sihat sepenuhnya stelah kena denggi berdarah... Sbenornye keje berlambak ni siap bwk blek umah ni, tapi dok ngadap internet lak dah...hehehe mggu ni pon keje blek lewat, pegi sekolah subuh blek umah da maghrib... tu pon xselesai gak jd buku bebudak yg hampir 100 buah tu aku heret blek umah, weekend koje le jwbnye...


Wokey, aku perlu pulang ke pangkuan jalan, setelkan ape yg patut! Yiosh! Selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak! =)

No comments: