Friday, September 25, 2009

Bebelan + Rungutan = Annoying

Bebaru ni pon ade kuar dlm sisipan Berita Harian dlm XY, pompuan n laki sape kuat membebel? Aku musti r kata pompuan tapi........... Laki kalu skali bebel pon sama ja walopon jarang bebel.. Aku skang mementingkan tahap kekerapan tuh.. Aku akui aku pon ske membebel gak. Tapi xdelah smpai tiap hari smpai sakit telinga dengar... Aku terpikir nk ckp pasai benda ni pon sbb aku xlarat dengar rungutan seseorg menerusi bebelan tiap2 ari.. Sampai aku rasa mmg konpem pahala xdpt da, keje merungut jek...haish 

Tapi sapalah aku nk tegor ye x, esp org yg lebey tua.. Tp kekadang tersmash jugakla..uuupppppsss! Xtahan beb! Rasa nk meletup otak ni, bersepai jua akhirnya.. Tambah menambah tahap keannoyingan aku neh, bila mengata org len pandai ja, tp xsedar dre sendre pon sama naik..duhhhh!! Sudah-sudahler tue.. Ramadhan br je berlalu n skang Syawal, sepatutnya menahan suma benda tu kan...hurmmm

Apa boleyh wat aku kena sabou jela... Walopon tahap kesabaran da nipis mcm rambut...yale,yale!


Mudah-mudahan aku xjadik mcmni pas kawen..kui3x

No comments: